January 25, 2011

Alberto

Alberto, age 3
Jerez, Spain (1980)


Here I am, phoning my friend Villa to talk about the new "chulazo" who had just moved in the neighborhood.

Before finding your blog, and seeing the other pictures posted here, I felt a little ashamed about this pic.

As a little kid, I used to dream about playing with Barbies, and I loved watching Falcon Crest on TV.

I realized I was gay at 5, but I didn't really come to accept it until I was 24


Now, I am a big, proud wolf!

Alberto's first, famous-person same sex crush:
Lorenzo Lamas (on "Falcon Crest")

8 comments:

Anonymous said...

Me parto!!!!

Vane said...

Estás DI-VI-NO!! Viva mi vecino de arriba!!

Anonymous said...

bravo alberto!!!!

Lo Peor Forever said...

Lo Peooooooooooooorrrrrrrrrrr!!!!!!!
Qué geniaaaaaalll!!!

Willy Lopez said...

Muy buena la frase: "As a little kid, I used to dream about playing with Barbies, and I loved watching Falcon Crest on TV."

Tu amigo el "simpsons"

Jejejeje

Anonymous said...

A mi también me encantaba Falcon Crest, que pena que por aquel entonces no pudiera hablar con mis amigos del nuevo chulazo que había venido a vivir al barrio, aunque bueno, al menos me entretenía pensando en los padres de mis amigos, jajajaja.... Me alegro que este blog saque fotos como esta. Its get better!!

You! Me! Dancing! said...

¡Ánimo Alberto!
Esta foto es genial. Esa pared, ese mueble con el ganchillo, ese mueble de mimbre..... ¡¡Es taaaan España años 70!!
Muchos nos hemos sentido identificados contigo.
Y por supuesto Falcon Crest, que nos marcó a tantos de nosotros...

Anonymous said...

La foto está GENIAL. Me encantó. Te felicito por sentirte orgulloso de ser quien eres! Me sentí muy identificado.
Un abrazo.